Monday, March 21, 2011

Walaupun kepenatan dan badan kurang sihat aku tetap gagahkan juga badan ni pergi kerja dan ulang-alik hantar dan ambil Athirah dan Qyreena. Oleh kerana keadaan kesihatan suamiku yang tidak mengizinkan maka terpaksalah aku mengambilalih tugas ni. Di sinilah pentingnya komunikasi dan tolak ansur antara suami isteri. Jangan kita hanya berdolak dalik dengan 1001 alasan, anak kan anak kita kalau tak kita yang jaga siapa lagi nak jaga dan uruskan diorang.

Kesian pulak aku tengok Athirah, cuti sekolah baru-baru ni adku dan suami tak dapat bawa dia jalan-jalan ke mana-mana kerana takde budget untuk semua tu. Takpelah sayang kita kan dah plan bulan Jun nanti ada family trip so tunggu ajelah. Dalam keadaan semua harga barang yang semakin meningkat naik ni aku dan suami perlu hadkan apa-apa perbelanjaan yang dirasakan kurang perlu, hanya beli apa yang patut sahaja. Aku paling geram bila pak-pak menteri

No comments:

Post a Comment